מטבח חיצוני יתרונות וערך מוסף

בשגרת חיי היומיום העמוסה שלנו, הצורך בגיוון ושבירת שגרה, הוא הכרחי לשיפור איכות חיינו. הזמן יקר, ההיצע גדול והרצון הוא לשבור שגרה במינימום מאמץ.

מתחת לאף, במרפסות, בגינות הקטנות ובחצרות מסתתר משאב זמין, של מקום להקמת מטבח חיצוני לגינה.

למה דווקא מטבח חיצוני? כי מטבחי חוץ לגינה בהגדרה הוא האזור הכמעט הכי פעיל בבית לכולם וקורית בו הרבה פעילות שגרתית יומיומית. הוצאה של הפעילות למטבח חוץ בגינה, מיד שוברת שגרה לכל בני הבית ויוצרת במה נפלאה להפוגה יומיומית.

למה מטבח חיצוני של WWOO?

למטבחי החוץ של WWOO יש אפיונים המבדלים אותו מההיצע הרחב של מטבחי חוץ לגינה הקיימים היום בשוק:

  1. מטבח חיצוני לגינה מודולרי ועשוי אלמנטים מבטון מלא כחומר יחיד. חומר המבטיח עמידות, קלות בתחזוקה והתיישנות חיננית בחוץ.
  2. מטבח חיצוני לגינה הוא פתוח ואינו מורכב מחללי אכסון סגורים, כך שמטבח החוץ בגינה הופך לאלמנט שימושי ועיצובי ומשתלב במראה הגינה השלם.
  3. האלמנטים המרכיבים מטבחים חיצוניים לגינה של WWOO מושחלים לתוך מסילות בעמודים, מה שמאפיין אותם במראה צף וקל למרות משקל הבטון ותורם לתחושת המרחב בשילוב מטבח חיצוני לגינה שלנו, קטנה ככל שתהיה.

האלמנטים המודולריים המרכיבים מטבח חיצוני, מבטיחים אינסוף צירופים והתאמות לכל לקוח ולכל שטח פתוח.

קנה המידה התקף למרחב החוץ, אחראי לתחושה שונה מזו אותה אנו חווים בבואנו לבית פנימה או לחלל סגור בכלל. לכן, פיתוח של מטבחי חוץ לגינה חשוב שיצא מתוך הבנה עקרונית של חווית החוץ בה אנו מרגישים כשפסענו מעבר לדלת.

מטבחים חיצוניים לגינה של WWOO, פותחו מעיקרון הבנה בסיסי של משמעות גדר ותיחום. ניצול הצורך בתיחום כדי ליצור חלל מוגדר ונעים לשהייה בחוץ.

ההתנהלות שלנו בחוץ, תמיד משחררת מעט, אנחנו פחות חוששים מלכלוך ויש לנו יותר חופש תנועה. המעצב Piet-Jan פיתח את האלמנטים מבטון מלא ומאסיבי ועם זאת קל למראה, ולכן מבטיח את שימור ההתנהלות הקלילה, פשטות בניקיון ומראה אסתטי בכל תנאי.

סך כל התנאים האלה עבור מטבחי חוץ לגינה של WWOO מבטיחים שימור החופש בתחושה, ולכל הגילאים ליהנות מפעילות על המטבח החיצוני בגינה.